De 5 online personal training pakket ideeën
1. Een 30-daagse fitness challenge

Dit personal training pakket zou een 30-daagse fitness challenge bevatten die de klant zou moeten voltooien. De uitdaging kan zoiets zijn als een bepaald aantal trainingen voltooien, gezonde maaltijden eten of een bepaalde hoeveelheid gewicht verliezen.
2. Een 12 weken durend transformatie programma

Dit personal trainingspakket omvat een transformatieprogramma van 12 weken dat de klant helpt zijn levensstijl te veranderen en zijn gezondheid te verbeteren. Het programma kan dingen omvatten als voedingscoaching, trainingsplannen en ondersteuning bij het afleggen van verantwoording.
3. Een fitness journey van 6 maanden

Dit persoonlijke trainingspakket volgt de klant zes maanden lang op zijn of haar fitness traject. De trainer biedt ondersteuning en begeleiding tijdens het hele proces en helpt de klant zijn doelen te bereiken. Dit pakket kan dingen omvatten als wekelijkse check-ins, aangepaste trainingsplannen en het bijhouden van de voortgang.
4. Een intensief programma van 3 maanden

Dit personal trainingspakket zou een intensief programma zijn dat drie maanden duurt. Het programma is erop gericht de klant te helpen zijn fitnessdoelen in kortere tijd te bereiken. Dit pakket kan dingen omvatten als dagelijkse check-ins, wekelijkse sessies met de trainer, en aangepaste trainings- en voedingsplannen.
5. Een commitment voor 1 jaar

Dit personal trainingspakket zou een verbintenis van een jaar zijn die de klant zou helpen blijvende veranderingen in zijn gezondheid en fitness aan te brengen. Dit pakket kan zaken omvatten als maandelijkse check-ins, driemaandelijkse sessies met de trainer en een jaarlijkse fitness beoordeling.
Online personal training pakket naam ideeën
1. Toon & Trim pakket
2. Get Fit pakket
3. Afslank pakket
4. Gewichtheffen pakket
5. Bouw spieren op
6. Pakket uithoudingsvermogen
7. Snelheid & Behendigheid pakket
8. Yoga & Pilates pakket
9. Cardio Gezondheid pakket
10. Anti-aging & Wellness pakket
Wat is een online personal training pakket?

Online personal training pakketten worden steeds populairder, omdat ze een gemakkelijke en betaalbare manier bieden om fit en gezond te blijven. Maar wat is precies een online persoonlijk trainingspakket?
In wezen is het een fitnessprogramma dat specifiek is afgestemd op de doelen en mogelijkheden van de klant en dat op elk moment online toegankelijk is. Het mooie van online personal training is dat het zeer individueel is, wat betekent dat elke klant een trainingsprogramma kan krijgen dat perfect past bij zijn of haar behoeften. Bovendien zijn online personal trainers meestal beschikbaar voor ondersteuning en advies via e-mail of chat, waardoor het gemakkelijk is om antwoord te krijgen op eventuele vragen.
Uiteindelijk biedt een online personal training pakket een geweldige manier om in vorm te komen zonder een duur lidmaatschap van een sportschool of een personal trainer in te huren.
Hoe bouw je een online personal training pakket?
1. Kies een bedrijfsmodel dat bij je bedrijf past

Als je voor het eerst begint als online personal trainer, is het belangrijk om een bedrijfsmodel te kiezen dat voor jou werkt. Er zijn een paar verschillende opties om te overwegen, en de beste manier om te beslissen is om je eigen sterke en zwakke punten te evalueren.
Als je goed bent in marketing en een sterke sociale media aanhang hebt, dan zou je een abonnementsmodel kunnen overwegen.
Op die manier kun je je klanten voor een maandelijks bedrag toegang bieden tot je trainingsprogramma’s en andere hulpmiddelen. Als je de voorkeur geeft aan één-op-één interacties en de tijd hebt om te investeren in langdurige relaties, dan is à la carte personal training misschien beter geschikt.
Bij deze aanpak kunt u per sessie rekenen of meerdere sessies bundelen voor een korting. Uiteindelijk is de beste manier om een online personal training business op te bouwen het kiezen van een model dat aansluit bij je sterke punten en waarmee je je doelgroep het beste kunt bedienen.
2. Aanpasbare trainingsprogramma’s maken

Wanneer je trainingsprogramma’s maakt voor je online personal training business, is het belangrijk dat ze aanpasbaar zijn. Elke klant is anders, en dus ook hun fitnessdoelen. Door klanten de mogelijkheid te bieden hun trainingen aan te passen, kun je ervoor zorgen dat elk programma perfect is afgestemd op hun individuele behoeften. Bovendien geven aanpasbare trainingsprogramma’s klanten ook de mogelijkheid om hun routine regelmatig te veranderen.
Dit kan helpen om ze gemotiveerd en betrokken te houden, omdat ze zich nooit zullen vervelen met hun trainingen. Als je echt aanpasbare trainingsprogramma’s wilt aanbieden, kun je overwegen software te gebruiken waarmee klanten hun eigen fitnessdoelen kunnen invoeren en die vervolgens een op maat gemaakt trainingsschema genereert.
3. Beslis wat je wilt aanbieden

Nu is het tijd om te beslissen wat je je klanten wilt aanbieden. Dat wil zeggen welke diensten of functies je wilt opnemen in je online personal training pakketten. Hieronder heb ik enkele aanbiedingen opgenomen die je in je online personal training pakketten kunt opnemen:
- Aangepaste (volg mee) video workouts
- 1:1 privé berichten
- Training en voortgang bijhouden
- On-demand video bibliotheek
- Wekelijkse accountability gesprekken
- Aangepaste sessiepakketten voor persoonlijke trainingspakketten
- Maaltijdplannen en voedingsbegeleiding
- Habit tracking en coaching
Je moet een paar verschillende pakketten apart zetten nadat je je aanbod hebt geselecteerd. Denk aan de meest essentiële onderdelen van je pakketten, en zorg ervoor dat ze in het bovenste niveau zitten. Controleer bij het standaardpakket of het nog steeds invloedrijk is en je competentie en normen weerspiegelt. Het heeft geen zin om een minimaal geprijsd pakket aan te bieden dat geen resultaten oplevert. Het zou de waarde van je merk alleen maar verlagen. Garandeer dat al je pakketten effectief en inspirerend zijn.
4. Prijzen van je online personal training pakketten

Vervolgens moet je de prijzen bepalen voor je trainingspakket opties. Het is belangrijk om verschillende prijspunten aan te bieden wanneer je klanten een aantal opties geeft.
Denk aan een paar punten bij het berekenen van je prijzen:
De tijd van de klant: De hoeveelheid tijd die de cliënt besteedt
De tijd: Hoeveel tijd investeer je in de training?
De waarde: De hoeveelheid waarde die de klant ontvangt.
Als je de prijzen van de diensten van je concurrent kent, evenals de prijzen van andere fitness opties in je omgeving, kun je een nauwkeurige prijs voor je dienst bepalen. Vergeet niet dat de prijs een weerspiegeling moet zijn van de waarde die de klant ontvangt.
Bedenk ten slotte hoe waardevol de klant voor je is en zorg ervoor dat je winst dat weerspiegelt. Bepaal hoe je het aan de klant presenteert als je eenmaal een prijs hebt bepaald. Als je wilt dat klanten zich voor drie maanden vastleggen, geef ze dan een totaal pakket prijs en verdeel die zo nodig in maandelijkse betalingen. Overweeg een lagere prijs aan te bieden voor langere verbintenissen als dat voor jou voordeliger is.
5. Tijd om je trainingspakketten op de markt te brengen

Je hebt je online personal training pakketten allemaal opgezet en nu is het tijd om te beginnen met de marketing! Het belangrijkste onderdeel hiervan is ervoor te zorgen dat je doelgroep op de hoogte is van je bedrijf en de diensten die je aanbiedt.
Er zijn vele manieren waarop je je bedrijf op de markt kunt brengen, maar enkele van de meest effectieve methoden zijn:
Social media: Gebruik platforms als Facebook, Twitter en Instagram om je doelgroep te bereiken. Zorg ervoor dat je interessante content post, zodat mensen over je bedrijf gaan praten.
E-mailmarketing: Dit is een fantastische manier om in contact te blijven met vroegere, huidige en potentiële klanten. Verstuur maandelijks nieuwsbrieven of updates om mensen op de hoogte te houden van wat er met je bedrijf gebeurt.
Content marketing: Een blog is een goede manier om je expertise te laten zien en nieuwe klanten aan te trekken. Schrijf handige artikelen die problemen voor je doelgroep oplossen.
Er zijn vele andere marketingstrategieën die je kunt gebruiken om je doelgroep te bereiken. Het belangrijkste is om creatief en consistent te zijn met je marketinginspanningen.
Conclusie

Door de bovenstaande stappen te volgen, ben je goed op weg om succesvolle online personal training pakketten te maken. Denk eraan om je doelgroep in gedachten te houden, een verscheidenheid aan diensten aan te bieden en je pakketten de juiste prijs te geven.
Met een beetje moeite zul je zeker nieuwe klanten aantrekken en je bedrijf laten groeien. Bedankt voor het lezen van dit artikel en als je hulp nodig hebt bij het samenstellen van je online personal training pakketten, neem dan gerust contact met ons op.